Shoeby | Review Eksept Nagellak

Shoeby heeft niet alleen mooie en lekkere beauty producten, maar heeft er nu ook vrolijke nagellakjes bij! In totaal zijn er 14 kleuren verkrijgbaar, er zitten erg mooie lakjes tussen en een aantal zijn zeker geschikt voor de herfst! Vandaag test ik voor jullie een van de kleuren, benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder..
Ik review vandaag een typisch herfstkleurtje de kleur ‘Dragon Fly’ nummer 339. Ik ben erg benieuwd hoe de dekking van deze nagellak is en of de kleur in het potje net zo mooi is als ik hem op mijn nagels doe. Let’s go!
_DSC0452
Ik begin met één laagje op mijn nagels aan te brengen. Hoe goed is de dekking met een laagje en droogt de nagellak snel?
_DSC0472
De dekking van de nagellak met een laagje vind ik al vrij goed, maar persoonlijk vind ik het zelf mooier om nog een laagje aan te brengen. Zowel om de kleur nog mooier naar voren te brengen en omdat de nagellak dan langer blijft zitten. De nagellak is vrij snel opgedroogd en dit is absoluut een pluspunt van de nagellak. Zo kun je lekker snel beginnen met je tweede laag.

Op naar laag 2! Ik breng mijn nagellak eigenlijk altijd op dezelfde manier aan, ik begin met een baan in het midden van de nagel en daarna de linker en rechterkant. Ik probeer ook altijd in een vloeiende beweging te werken, dit zorgt ervoor dat je nagellak straks mooi glad is. Nu ik mijn tweede laag heb aangebracht ben ik erg tevreden met de kleur! Ik hoopte dat het dezelfde kleur zou hebben als toen ik het zag in het potje, en ja hoor; it is! Dit is altijd even afwachten, soms is de kleur veel lichter in het echt en niet zo fel als hij lijkt. Vaak helpt het om meerdere laagjes aan te brengen.

_DSC0487

Om mijn nagels af te maken breng ik er nog een transparante lak overheen, dit zorgt voor een mooie afwerking en beschermt mijn nagels ook nog eens. Ook heb je transparante nagellak die je nagels sterker maakt, dit is natuurlijk ook mooi meegenomen.

Hieronder alle kleuren uit de Eksept nagellaklijn.
IMG_1768 IMG_1769 IMG_1770 IMG_1771

Ik ben erg tevreden over de nieuwe nagellaklijn van Eksept, en ben dan ook erg benieuwd naar de andere 13 kleuren! De nagellaklijn van Eksept heeft ook een leuk prijsje, je betaalt maar €3,95 voor een lak.

IMG_1767

Welke kleur zou jij graag willen testen?

Dit artikel is in samenwerking met Shoeby 

Plaats een reactie